www.util21.ro - Toate informatiile utile de care ai nevoie!

 Home         Oferim publicitate         Firme pe internet         Anunturi pe internet         Login

RECOMANDAM


PUBLICITATE



MENIU RAPID


Conducerea statului


TOP PORTAL


TOP MOTOR CAUTARE


SANATATE SFATURI


RECOMANDAM


Erbasol Italia Cosmetice naturale 100%
Tipuri de proteine. Necesarul de proteine. Mituri despre proteine
Tipuri de proteine, necesarul de proteine

Desi toate sunt constituite din aceeasi 22 de aminoacizi, proteinele sunt diferite intre ele, au functii diverse si actioneaza fiecare in alta zona a corpului. Exista doua tipuri de proteine: complete si incomplete.

  • Proteinele complete - asigura echilibrul corespunzator a opt aminoacizi raspunzatori de formarea tesuturilor; se gasesc in alimentele de origine animala, ca de exemplu carnea, produsele de origine marina, ouale, laptele si branza.



  • Proteine incomplete - in componenta lor nu intra cativa dintre aminoacizii esentiali si, in lipsa celorlalte proteine, nu sunt eficiente. In combinatie insa cu mici cantitati de proteine de provenienta animala, devin complete. Se gasesc in seminte, nuci, mazare, cereale si fasole. Un meniu compus din atatea proteine complete si proteine incomplete este mai nutritiv decat unul constituit din alimente continand un singur fel de proteine, oricare ar fi acest tip. O farfurie cu orez si fasole alaturi de putina branza este un meniu la fel de hranitor, mai ieftin si mai sarac in grasimi decat o friptura.

Multi sunt cei care cred ca proteinele nu ingrasa. De aceasta conceptie gresita s-a lovit in decursul timpului un numar mare de adepti convinsi ai regimurilor de slabire care evitau cu hotarare painea, dar mancau cotlete si antricoate la discretie intrebandu-se apoi de unde vin kilogramele in plus. Adevarul insa este ca:

  • 1 gram de proteine = 4 calorii;
  • 1 gram de carbohidrati = 4 calorii;
  • 1 gram de grasimi = 9 calorii;

Cu alte cuvinte, proteinele si carbohidratii au acelasi continut caloric. O alta parere gresita este aceea ca proteinele accelereaza arderea grasimilor. Este complet falsa credinta conform careia cu cat mananci mai multe proteine, cu atat devii mai slab. O friptura de vita facuta in casa, sau o felie de pizza cu branza furnizeaza o cantitate mai mare de proteine decat doua oua sau patru feliute de sunca ori chiar o ceasca cu lapte.

Care este necesarul dumneavoastra de proteine?

Nivelul de proteine difera de la un individ la altul, in fuctie de numerosi factori printre care starea de sanatate, varsta si greutatea corporala. Cu cat sunteti mai tanar si mai voluminos, cu atat cerintele organismului dumneavoastra cresc. Pentru a putea estima necesarul zilnic de proteine, consultati tabelul de mai jos:

Varsta 1-3 4-6 7-10 11-14 15-18 peste 19
Factor de greutate 0,82 0,68 0,55 0,45 0,40 0,36

Gasiti factorul de greutate corespunzator grupei dumneavoastra de varsta. Inmultiti acest numar cu greutatea dumneavoastra in kilograme apoi cu 2,2 (factorul de transformare din unitatea americana de masura a greutatii, livra, in kilograme). Rezultatul obtinut va fi exact necesarul dumneavoastra zilnic de proteine exprimat in grame.

Exemplu: cantariti 50 kg si aveti 31 de ani. Factorul dumneavoastra de greutate este deci 0,36.

Inmultiti 0,36 x 50 x 2,2 = 39,6 - necesarul dumneavoastra zilnic de proteine Pentru un adult obisnuit, necesarul mediu minim de proteine se situeaza in jurul valorii de 45g pe zi. - ceaa ce inseamna cam 15 g la fiecare masa. Aveti grija sa va asigurati o cantitate corespunzatoare la micul dejun.

Alte informatii pe care le gasiti in cadrul sectiunii "Biblia Vitaminelor":

Cosmetice naturale:
» Cosmetice naturale cu ceai verde;
» Cosmetice naturale folosirea teiului si a brusturelui;
» Cosmetice naturale in Egiptul antic;
» Cosmetice naturale in Grecia antica;
» Cosmetice naturale in Roma antica;
» Cosmetice naturale pentru tonifierea tenului matur;
» Cosmetice naturale produse pentru ingrijirea tenului;
» Cosmetice naturale sfaturi utile folosire cosmetice naturale;
» Cosmetice naturale stiinta si cosmetica de a lungul timpului;
» Cosmetica notiuni introductive;
» Cosmetice naturale pentru ochi;
» Cosmetice naturale preparate in casa;
» Cosmetice bio viitorul frumusetii si ingrijirii;
» Avantajele cosmeticelor naturale;

Biblia vitaminelor, alte subiecte din aceasta sectiune:
» Ce sunt vitaminele? Sistemul digestiv; Alimetatia corecta; Cofeina;
» Alcoolul; Proteinele; Efecte negative ale cocainei; Alimentatie impotriva cancerului;
» Colesterolul; Arginina; Despre efectele negative ale hasisului si marijuanei;
» Saruri tisulare; Cosmetice naturale; Vitamine par frumos; Vitamine pentru piele;
» Vitamine pentru maini si picioare frumoase; Dieta Atkins, Stillman; Dieta Scarsdale;
» Cura cu proteine; Dieta Mindell; Regimul vitaminic;

Totul despre urmatoarele vitamine:
» Vitamina A; Vitamina B1(Tiamina); Vitamina B2 (Riboflavina); Vitamina B6 (Piridoxina)
» Vitamina B12 (Cobalomina); Vitaminele B13 si B15; Biotina; Vitamina C; Colina
» Vitamina D; Vitamina E; Vitamina F; Acidul folic; Inozitol; Vitamina K; Nicotinamida
» Vitamina P; Vitamina B5; Acidul para-aminobenzoic;

Totul despre urmatoarele minerale:
» Minerale esentiale; Calciul - minerale; Clorul - minerale; Cobaltul - minerale;
» Cromul - minerale; Cuprul - minerale; Fierul - minerale; Fluor - minerale;
» Fosfor - minerale; Iod - minerale; Magneziu - minerale; Manganul - minerale;
» Molibdenul - minerale; Potasiul - minerale; Seleniul - minerale; Sodiul - minerale;
» Sulful - minerale; Zincul - minerale; Apa - minerale;

Cunoasteti alte informatii despre vitamine, minerale, cure de slabire, care nu sunt in baza noastra de date si doriti sa apara pe internet la aceasta sectiune? Trimiteti aceste informatii pe adresa de e-mail: util21@util21.ro si ne ocupam noi de restul.

RECOMANDAM


PUBLICITATE




VA RECOMANDAM


Website-uri similare

CALENDAR      19.Aug.2017

Ziua:231136 ramase
Saptamana:3319 ramase
Luna:84 ramase

RECLAMA TA

Limbi straine: English »» French »» Spanish »» Italian »» Portuguese »» German »» Russian »» Chinese »» Japanese

Proteine saturate, proteine nesaturate, vitamine, minerale, suplimente de vitamine si multiminerale, proteine, necesarul de proteine la util21
ACASA »  DESPRE NOI »  PUBLICITATE »  CONTACT